اخبار ذات صلة

الأحد، 7 يوليو 2013

رحيمة الشريف تكتب : ستات مصر قالت كلمتها الإرهابين تحت جزمتها


ياللي بتقولي اقعدي في البيت متنزليش عشان خايفين عليكي 
كنت فين انت في زمن هدي شعراوي و جميلة ابو حريد ؟؟
كنت فين وقت العداون الثلاثي علي مصر لما الستات قلبوا البيوت مستشفيات و مطابخ للجنود ؟؟؟
طيب لما قوللي لما انا اقعد وغيري يقعد مين هيدافع عن مصر ؟؟ المرأة نصف المجتمع بل اكثر ... عايزني اتفرج علي الخونة بيقتلوا اولادي و بيحدفوهم من الاسطح و اسكت ؟؟
عايزني اشوف وطن بيتسرق من جماعة ارهابية محظورة و مدافعش عن ارضي ؟؟
طيب مين يضمنلي مستقبل عيالي بكرة و هعيش ازاي وانا بتخلي عن بلدي في المحنة ؟
لا والله ما اقعد دقيقة و نازلة واقفة في الميدان احارب القتلة السفاحين وحقي مش هسيبه

مش هقد في بيتنا ابكي علي حال بلدي وانا ضعيفة لا ... ليا دور وهشارك 
ستات مصر قالت كلمتها .... الارهابيين تحت جزمتها

هناك تعليق واحد:

  1. رحيمة دي زي العسل على طول بتابعها ولانا عندها في الفريندز ولا حاجة وده اللي مجنيني بس بنت بمليون راجل :)

    ردحذف